Klacht Meijerink Schoenen: ondeugdelijk product geleverd

Alie

In januari 2015 Fitflop slippers gekocht bij de winkel van Meijering Schoenen in Hoorn. Deze in de zomer gaan gebruiken maar na ruim twee maanden gebruik ging het teenstukje kapot. In augustus 2015 een nieuw paar gekregen. Na amper drie maanden gebruik (ik kan herfst, winter en voorjaar niet meerekenen omdat ik dan niet op slippers loop) deed hetzelfde euvel zich voor. Ik heb een mail gestuurd naar Meijerink omdat ik vind dat dit na nog geen drie maanden gebruik niet mag voorkomen bij slippers van rond de 90 euro. Helaas is Meijerink van mening dat de garantieperiode voorbij is, hierbij wordt uitgegaan van een halfjaar garantie en een aankoopdatum januari 2015. Mij wordt 20% korting geboden op een volgende aankoop. Ik kan hiermee niet uit de voeten. Ik ben van mening dat mij een ondeugdelijk product is geleverd en als consument heb ik recht op een deugdelijk artikel.

De gewenste oplossing voor mij is geld terug. Het teenstukje begon in juni in Spanje al te scheuren, ik was genoodzaakt om daar nieuwe sandalen aan te schaffen, die helaas van een mindere kwaliteit waren dan Fitflop, toch een kostenpost van 80 euro. Helaas waren in Spanje geen Fitflop slippers te krijgen en heb ik terug in Nederland weer 90 euro moeten uitgeven voor een paar sandalen waar ik wèl goed op kan lopen. Ik verwacht van Meijerink dan ook een redelijke vergoeding van de gemaakte kosten en niet 20% korting op de volgende slippers.

Ook een klacht indienen over Meijerink Schoenen?