Klacht MeisjesParadijs.nl: Foutieve info op website, slechtr kwaliteit

G.Y

Een week geleden een frozen jurkje anna, een frozen bikini en horloge besteld. Verzendksten hiervan: 6,95. Daar verwachtte ik een pakketje van. Tot mijn verbazing was het een envelop door de brievenbus. Daar zijn de verzendkosten veel lager van, terwijl ze op de website in grote letters LAGE VERZENDKOSTEN garanderen. Daarnaast garanderen ze op de site UITSTEKENDE SERVICE. Een week en twee mailtjes later, nog steeds geen reactie. Wil mijn bestellingen graag retour doen. Ontzettend slechte kwaliteit van alle drie de producten en meer dan nodig hoge verzendkosten.

Geld terug

MeisjesParadijs.nl
    Wat betreft de verzendkosten is het van belang dat u weet dat dit automatisch wordt vastgesteld, er kunnen zich nl. duizenden combinaties van artikelen voordoen.
    Wij hanteren het schema van Post.nl (zie hun site aub) daarbij is van belang de omvang (lengte, breedte en DIKTE) vd bestelling.

Als een pakketje van 6,95 in de brievenbus past, bellen zij niet aan!

Voor aangetekende post en post met handtekening is nl het tarief nog hoger, zie aub hun tabel op Post.nl of informeert u rechtstreeks bij hen.

Ook een klacht indienen over ?