Klacht MeisjesParadijs.nl: Geld niet terug gekregen bij retour

A van Alphen

Ik heb onlangs bij ‘Meisjesparadijs’ een Elsa jurk voor volwassenen gekocht. Toen deze aankwam bleek de jurk echter helemaal anders te zijn dan op de afbeelding te zien was. De versieringen waren een andere kleur, de hals was anders, de cape had een andere vorm en naaifouten. Er zaten ladders in de stof etc. Toen ik dit meldde bij het bedrijf kreeg ik eerst een verzoek om foto’s te sturen als bewijs. Toen ik nogmaals mijn hele verhaal had gedaan mét foto’s, mocht ik hem terugsturen ‘als hij niet aan uw verwachtingen voldoet’. De afwijkende foto was de schuld van de fabrikant. Toen ik hem echter terugstuurde kreeg ik een mailtje dat ze mijn geld niet wilden teruggeven omdat er een scheurtje in zou zitten, zitvouwen (??) en vlekken van eten.
Ik heb de jurk niet eens aangehad. Dit bedrijf zag naar mijn mening zelf dat er een heleboel mis was met de jurk en probeert dit nu in mijn schoenen te schuiven. Na veel mail verkeer word ik nog steeds niet geholpen.

Ik wil gewoon mijn geld terug. Ik heb zogenaamde schade aan het product niet veroorzaakt en heb gewoon recht op een goed product. Als dit niet geleverd wordt wil ik de kans om mijn product terug te sturen, geen excuses over schade die ik niet veroorzaakt heb, en mijn aankoopkosten terug.

MeisjesParadijs.nl
    Beste mw. Anneloes van Alphen uit Breda
    Als u meteen na ontvangst al heeft vastgesteld dat er iets niet goed of naar uw zin was, had u echt de jurk meteen terug moeten sturen. Geen probleem.
    U bent echter de jurk gaan gebruiken en dragen en heeft hem daarna retour gestuurd.
    Wij merken hier in de shop dat het bij de volwassen Frozen kleding echt gaat om eenmalige gelegenheidskleding.
    Mensen dragen het eenmalig voor een dagje carnaval op school, voor een etentje of ander feestje, achter de toonbank etc ....
    en sturen het daarna gedragen en met mankementen gewoon terug naar onze shop onder het mom van "we proberen het gewoon"

Ik hoop dat u en alle anderen die dit lezen, begrijpen dat dat echt niet kan.
    Zoals wij duidelijk op onze site aangeven controleren we alles bij binnenkomst zorgvuldig en kijken of het nog steeds nieuw en geschikt is voor verkoop.
    Bij mankementen, maken we foto's en alles wordt goed geadministreerd en gedocumenteerd.
    Dit hebben we ook bij u gedaan.
    Ik kan u verder vertellen dat wij hier ook zeker niet vrolijk van worden en zeker serieus overwegen om voor volgend carnaval geen volwassen kleding meer aan te bieden.
    A van Alphen
    Ik HEB meteen na ontvangst vastgesteld dat er iets niet naar mijn zin was!
    Ik heb diezelfde dag er nog bericht over gestuurd! Ik ben de jurk niet 'gaan gebruiken of dragen'! Ik heb deze jurk absoluut niet gebruikt tijdens carnaval en ben niet een van die mensen die het een dagje draagt en weer terugstuurt. Er was een probleem met de jurk, dat heb ik meteen aangegeven. ik heb hem teruggestuurd zonder gedragen te hebben en nu krijg ik mijn geld niet terug omdat er zogenaamd iets mis mee is!!
    A van Alphen
    Het bedrijf komt niet met een oplossing, reageert verbaasd over informatie die ik al gegeven heb in eerdere emails en 'wil niet in discussie' dus is mij momenteel aan het negeren.

Ik ben een dagvaarding aan het voorbereiden voor de kantonrechter.

A van Alphen

Ook een klacht indienen over ?