Opgelost door MeisjesParadijs.nl: Oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131236
Gebruiker
Frozen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik bij Meisjesparadijs verschillende Frozen artikelen besteld en een artikel geretourneerd, vanwege de foute maat en de slechte kwaliteit.
Na retourneren van de jurk, kreeg ik een mail dat de jurk uitgescheurd was (terwijl ik de jurk in deze staat heb ontvangen) en daardoor onverkoopbaar. Ik kreeg mijn geld niet terug. Daarbij werd ook nog gemeld dat ik de jurk niet terug kreeg, maar dat deze zou worden weggegooid.
Ik heb verschillende mails gestuurd, met de vraag of we tot een oplossing kunnen komen, maar tot op heden geen enkele reactie.

De oplossing

Graag het betaalde bedrag retour.

2 reacties

  1. Auteur
    MeisjesParadijs.nl
    Datum
    De jurk is naar ons geretourneerd, uitgescheurd in de ene oksel, die kunnen we echt niet meer verkopen aan iemand anders.
    We werken aan een oplossing.
  2. Auteur
    Frozen
    Datum
    Klacht is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frozen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MeisjesParadijs.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen