Klacht MeisjesParadijs.nl: Slechte service, geen deugdelijke klachtenafhandeling, onbetrouwbaar!

Leentje

Bestelde artikel wijkt af van de afbeelding die op de site staat. Een goedkopere variant. Ik krijg het idee dat dit ingekocht wordt bij een Chinese website, AliExpress o.i.d. Vervolgens mijn klacht gemaild en gevraagd om een volledige kosten vergoeding van het product en de (retour)verzendkosten. Op die vraag werd geen antwoord gegeven en uiteindelijk werd alleen het bedrag van het artikel teruggestort. Nadat ik een mail had gestuurd dat ik vind dat ik recht had op een totale vergoeding omdat ik een artikel van haar had ontvangen die niet voldeed aan de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. De verkoopster vond dit niet nodig want ze had nog niet eerder klachten over het product gehad.Niet klantvriendelijk.

Alsnog de (retour)verzendkosten ontvangen.

MeisjesParadijs.nl
    Beste, zoals u vooraf aan de bestelling duidelijk kunt lezen op onze site, zie links in het menu bij Retouren, is retourneren geen probleem maar vergoeden wij niet de verzendkosten voor retourneren. Wij zijn helaas niet zo groot als een Zalando etc.

Leentje
Uiteindelijke oplossing Zoals verwacht: Niks, niente, noppes, nada! Net zoals de klachtafhandeling ook al per mail was gegaan. Deze mevrouw begrijpt niet dat het klantonvriendelijk is wanneer je een klant een artikel stuurt die afwijkt van de getoonde afbeelding op de site (een look a like maar dan een stuk minder mooi) en dat de klant dan recht heeft op een totale geldteruggave. De argumenten die mevrouw gebruikt om hier onderuit te komen zijn gezwam. De woorden: Uitstekende service, betrouwbaar en veilig die bij mw op de site staan hecht mevrouw zelf blijkbaar niet zoveel waarde. Ik voel me opgelicht.