Klacht Melching: Afwimpelen van schadepost.

Sheryl

Op grond van een duidelijk schade als schuld van een klant van Melching assuradeuren wordt mijn schade niet vergoed. Het schadeformulier is ingevuld, er is een schets gemaakt en is door beide partijen ondertekend. Ik als degene die stilstond op mijn eigen weghelft zag de klant van Melching die van rechts kwam al aankomen dus stopte ik. Hierbij heeft hij de weghelft afgesneden en is tegen de linker voortkant van mijn auto aangereden. Reden van niet uitkeren is: Hij kwam van rechts. Als ik mijn verhaal wil doen wordt ik afgekapt en er wordt niet geluisterd, de medewerker heeft zijn standpunt gemaakt en daar blijft het bij. Dat zou betekenen dat ik geen recht van spreken heb en door toedoen van een ander met schulden van ongeveer €1.100,- ben komen te zitten. Dit lijkt mij niet eerlijk. Ik heb geen rechtsbijstand voor verkeer, daarom heb ik zelf een aansprakelijkheidsbrief opgesteld en naar dit bedrijf opgestuurd.

Ik heb recht op een vergoeding van de geleden schade van ongeveer €1.100,- die door de tegenpartij aan mij is toegebracht.

Wij vinden dat Melching hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?