Klacht Melching: Komen afspraak over afgesproken schadevergoeding niet na en wijzigen eenzijdig de afspraken

Riemer van den Berg

Ik was betrokken bij een kettingbotsing waarbij de klant van Melching bij mij achterop botste. Hierdoor knalde ik weer op mijn voorganger. De schade expert had de voorschade begroot op 3500 en de achterschade op 3400. De dagwaarde van de auto is bepaald op 9.000. Ze schatten in dat de auto in huidige staat nog 4200 euro zou opleveren dus was de auto total loss. Omdat ik pas na goedkeuring van verkoop van de auto het rapport zou ontvangen ben ik akkoord gegaan de auto te verkopen. Hierop heeft Melchin per mail voorgesteld de achterschade te vergoeden. Per saldo zou ik dan, uitgaande van een juiste dagwaardeberekening 4200 en 3400 krijgen dus een verlies van 1400. Omdat het lastig is te bewijzen is dat ik door de achterbotsing op mijn voorganger botste ben ik akkoord gegaan met het voorstel. Tot mijn grote verbazing krijg ik van Melchin niet 3400 maar 2200 uitgekeerd omdat ze een andere rekensom maken en mijn voorschade meenemen. Erg teleurstellen.

Ik wil graag het afgesproken bedrag uitgekeerd krijgen, naast het feit dat dit overeengekomen is blijft er voor mij nog een aanzienlijke schade van minimaal 1400 euro over. Ik heb er namelijk niet om gevraagd om achterop mijn auto te rijden. Heb inmiddels een soortgelijke auto weer moeten kopen en dit lukt niet voor de dagwaarde van 9.000,--

Wij vinden dat Melching hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?