Klacht Melchior interieur: Bankstel

Klachtnummer
# 156483
Gebruiker
Fabienne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na meerdere malen contact na 3 maanden van levering van de bank is er geen oplossing gekomen. Het bankstel heeft vanaf het begin heel erg veel pilling van de stof.
Hiervoor zou ik een luis apparaat moeten gebruiken. Helaas kwam dit binnen 2 weken alweer terug. Mijn bankstel ziet d'r niet meer uit en lijkt we jaren oud. Niet echt wat ik verwacht van een bankstel van die prijs.

Ik heb telefonisch en via de mail contact gehad maar hier kwamen we steeds niet uit.
Helaas door mijn beperking van tijd het ik hier geen tijd meer voor gehad.

Mvg F. De bruijn. Een teleurgestelden klant

Gewenste oplossing

Graag wens ik een bank die een langer mee gaat dan 3 maanden.
Vooral omdat ik alleen gebruik maak van de bank en een enkele keer met visite.
En niet iemand ben die veel thuis is snappen jullie wel hoe vaak er gebruik van wordt gemaakt.
Maar deze bank ik nu een doorn in me oog.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Melchior interieur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Melchior interieur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen