Klacht Melkan: Ziek door halfvolle kwark stracciatella

Joostaarts

Wij hebben bij de Jan Linders in Horst het product Melkan halfvolle kwark stracciatella (450 gram) gekocht (THT/batchcode 30/01 23 7 20:31).
In het verleden hebben wij dit product vaker gekocht en nooit klachten gehad, echter nu moet ik tot mijn spijt wel een klacht bij u indienen over dit product.
Gisterenavond hebben wij na het eten van de warme maaltijd enkele toetjes gegeten, waaronder ook de kwark. Deze is echter door 2 van de 6 personen gegeten, waaronder mijn vader en mijn vrouw.
De rest van het gezelschap heeft andere toetjes gegeten.
Mijn vader en vrouw zijn vannacht rond 05:00 uur beiden ziek geworden (diarree, misselijk, overgeven).
Dit heeft de verjaardag van mijn vader (vandaag) een verpest.
Feit is dat de verpakking van het product gesloten was en niet lek.
Feit is dat de koelketen door ons als consument niet onderbroken is geweest.
Feit is dat beiden personen dezelfde gezondheidsklachten hebben ervaren.

Voor ons als consument staat het vast dat de kwark de oorzaak is van het ziek worden van mijn vader en mijn vrouw (gezien het feit dat geen van de andere familieleden ziek zijn geworden en ook niet de kwark hebben geconsumeerd).
Wij vragen daarom om begrip van uw zijde, mede gezien het feit dat er een verjaardag door ziekte is verpest. Graag willen wij sowieso het aankoopbedrag van deze kwark terug . Daarnaast zouden wij een verdere compensatie zeer op prijs stellen en we laten de aard van de compensatie aan u over.
Wij zijn redelijk en billijk aangezien we wel degelijk fan van het product zijn!

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Joost Aarts
namens fam. Aarts

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.