Klacht Mellander.nl: Nep website?

Pap2

Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet een verzendbevestiging ontvangen. Het emailadres lijkt niet te werken en ze hebben geen consumentenservice. De website heeft de functie om een bericht achter te laten, maar tot twee keer toe tevergeefs. Ook staan ze niet ingeschreven bij de kvk. Ik vermoed dat de website nep is en dat ik mijn pakket nooit ga ontvangen.

Ik hoop dat, als mijn vermoedens kloppen, de website zo snel mogelijk uit de lucht wordt gehaald, zodat er niet nog meer gedupeerden zullen vallen. En als de website wel bestaat hoop ik mijn pakket / geld zsm te ontvangen.

Wij vinden dat Mellander.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Pap2
De website reageert, zoals verwacht, niet. Het is oplichterij waar dagelijks mensen de dupe van worden! Onderneem actie, want de dader stopt het geld allemaal in eigen zak........

Ook een klacht indienen over Mellander.nl?