Opgelost door Mellimelloshop.com: Na twee maanden de bestelde kopjes nog niet ontvangen. Bedrijf reageert niet op mails en is telefonisch niet te bereiekn

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 187083
Gebruiker
DD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee maanden geleden heb ik kopjes besteld bij de Mellimelloshop (bestelling11115). Ik heb een eerste mail gestuurd om te vragen of de bestelling in onze vakantieperiode geleverd werd. Deze mail werd keurig beantwoord: de bestelling zou niet in onze vakantie geleverd worden. Inmiddels zijn wij al lang en breed weer thuis. Ik heb nog drie mails gestuurd naar de Mellimelloshop, maar krijg geen reactie meer, ook telefonisch krijg ik geen contact.
Ik vind dit bijzonder vervelend. Ook bij een langere levertijd, verwacht ik in ieder geval een reactie van u. Ik begin nu langzaam aan te denken dat de kopjes niet meer geleverd worden en vraag me af of ik juridische stappen moet ondernemen.
Ik hoor erg graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

D. Dorenbosch

De oplossing

Heel graag alsnog de levering van de bestelling of het geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mellimelloshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DD
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bestelde kopjes zijn alsnog geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Mellimelloshop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen