Wij vinden dat Mellimelloshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Mellimelloshop.com: Na twee maanden de bestelde kopjes nog niet ontvangen. Bedrijf reageert niet op mails en is telefonisch niet te bereiekn
Details
De klacht
Twee maanden geleden heb ik kopjes besteld bij de Mellimelloshop (bestelling11115). Ik heb een eerste mail gestuurd om te vragen of de bestelling in onze vakantieperiode geleverd werd. Deze mail werd keurig beantwoord: de bestelling zou niet in onze vakantie geleverd worden. Inmiddels zijn wij al lang en breed weer thuis. Ik heb nog drie mails gestuurd naar de Mellimelloshop, maar krijg geen reactie meer, ook telefonisch krijg ik geen contact.Ik vind dit bijzonder vervelend. Ook bij een langere levertijd, verwacht ik in ieder geval een reactie van u. Ik begin nu langzaam aan te denken dat de kopjes niet meer geleverd worden en vraag me af of ik juridische stappen moet ondernemen.
Ik hoor erg graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
D. Dorenbosch
De oplossing
Heel graag alsnog de levering van de bestelling of het geld retour.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.