Klacht Melse Wassink Ede: KLACHT ENGELS ( I HAVE COMPLAİNTS ABOUT ANOUK VAN WİNKOOP , AND MELSE WASSİNK)

Klachtnummer
# 458433
Gebruiker
Moeder van autistische kind (Engels sprekend)
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DEAR
MY NAME ‘S AYNUR BAŞOL . I HAVE A HANDİCAP SON , HE HAS AN AUTİSM . I HAVE COMPLAİNTS ABOUT ‘’ MELSE WASSİNK’’ AND ‘’ ANOUK VAN WİNKOOP ‘’

( DURİNG THAT TİME ANOUK WENT TO THE MATERNİTY , DURİNG THAT TİME THEY GAVE ME AMBER HOEBİNK AS A MENTOR ( SHE WAS TİJDELİJK MENTOR ) AND THEN AFTER ANOUK CAME BACK FROM HER MATERNİTY AMBER WAS REPLACED . THATS WHY İN THİS FİLE , FİRST I MADE A COMPLAİNT ABOUT AMBER HOEBİNK FİRST AND THEN ANOUK VAN WİNKOOP ( I ALSO HAVE COMPLAİNTS ABOUT ROSWİTA KRUL )

De oplossing

I WANT TO CHANGE MELSE WASSİNK MENTOR COMPANY TO ANOTHER MELSE WASSİNK COMPANY.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Melse Wassink Ede hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Melse Wassink Ede?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen