Opgelost door Melys.style.nl: Slippers zijn niet orthopedisch, maar goedkope plastic slippers

content Opgelost
Gonnie

Via Facebook terecht gekomen bij Lisa's Closet en een paar orthopedische slippers besteld. Op de foto's zagen ze er mooi uit.
Na 3 weken werden ze geleverd en bleek het goedkope rotzooi te zijn uit China. Op mijn melding dat ik mijn geld terug wil, want retourneren kon niet, geen adres bekend, heb ik nooit wat vernomen.

Ik wil mijn geld terug van Euro 34,99

Wij vinden dat Melys.style.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gonnie
Klachtenformulier toegezonden en door mij ingevuld. Het bedrijf in China vraagt ook om de goederen, plastic slippers in plaats van orthopedische slippers, terug te sturen. Ik heb gezegd dat de verzendkosten meer zijn dan de slippers kosten. Alle gegevens zoals klachtenformulier, orderbevestiging en betalingsspecificatie meegestuurd en gevraagd of ze mijn geld wilden terugbetalen. Ook nog gezegd dat ik anders negatieve publiciteit op facebook zou plaatsen en aangifte bij de politie zou doen. Vandaag binnen 1 week mijn geld teruggestort gekregen.

Ook een klacht indienen over Melys.style.nl?