Opgelost door Mempay: Aankondiging dagvaarding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119255
Gebruiker
JanZ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ken het bedrijf niet en heb nooit een voucher gehad
Bedrag dat van onze rekening werd gehaald hebben we teruggeboekt en het bedrijf Mempay geblokkeerd.
Telefoon van hun gehad en aangegeven dat we nog nooit van Mempay hebben gehoord en ook geen voucher hebben gehad dus niets betalen

De oplossing

Nooit meer iets van hen horen niet telefonisch en niet per post of per mail

2 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste J. Zweiphennig,

    Hartelijk dank voor uw bericht. U bent benaderd door ReisVoordeelVoucher per telefoon. Uit uw klacht maken we op dat de vouchers door u niet zijn ontvangen.
    Mempay stuurt voor ReisVoordeelVoucher de facturen maar kunnen niet weten of u de producten heeft ontvangen.

    Wij Mempay hebben de factuur voor u gecrediteerd. Hiermee is het probleem voor u opgelost.
    Vanmorgen hebben we geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas hebben we u niet aan de telefoon getroffen.
    We hebben uw voicemail ingesproken.

    Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met Mempay op het volgende e-mailadres: info@mempay.com

    We hopen u zo naar behoren van dienst te zijn geweest.

    Vriendelijke groet,

    O. Walraven
    Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    JanZ
    Datum
    goed afgehandeld en vlug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JanZ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen