Opgelost door Mempay: Aanmaning al betaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 127604
Gebruiker
Reitse
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb een poosje geleden een maand bij onbeperktdaten.nl gekocht voor 7,95. Heb deze op tijd weer opgezegd via de door hun aangegeven weg. Geen reactie. Nu kreeg ik de eerste aanmaning dus niet betaald. Daarna nog een die wel betaald ivm hoger worden van de rekening. Meerdere emails gestuurd naar support@onbeperktdaten.nl maar geen reactie. Nu krijg ik een brief van od payments dat ik die rekening niet betaald heb terwijl ik dat wel heb gedaan. Wil niet een incassobureau achter me aan hebben.

Gewenste oplossing

Nu weet ik zeker dat ik de rekening betaald heb aan mempay bv dus hoop nu wel op reactie. Het liefste wil ik dat het jaarcontract stop gezet word omdat ik dat niet wil en via de juiste weg opgezegd heb op onbeperktdaten.nl maar geen reactie krijg dus niet weet hoe ik het anders moet oplossen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste R. Klaassen,

    Mempay stuurt namens Onbeperktdaten.nl de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

    Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Onbeperktdaten.nl met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer R. Klaassen,

    Mempay kan u het volgende melden.

    Uw abonnement is stopgezet en er staat geen factuur meer te voldoen.

    We gaan er vanuit u zo naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  3. Auteur
    Reitse
    Datum
    Goed afgehandeld, ik ben tevreden

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen