Klacht Mempay: abbonement die ik helemaal niet wou.

Klachtnummer
# 179808
Gebruiker
Mark
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb ook een account van fbuddy aangemaakt maar alleen toestemming gegeven voor die 7,95 en niet om 11 maanden lang al 49,95 te moeten betalen.
En ik vind dus dat ik ben opgelicht. Ik heb trouw elke keer maar betaald omdat ik anders deurwaarders aan de deur kreeg stond er.

Wat kan je hier nog aan veranderen?

Met vriendelijke groet,

Mark

De oplossing

Ik wil dus van mijn contract af en mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Mark,

    Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van €49,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit abonnement.

    Per 13 augustus eindigt dit abonnement waarna u geen betaalverplichting meer heeft voor deze dienst.

    Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Onbeperkt Daten. Wij kunnen/mogen het betaalde abonnementsgeld helaas niet terugstorten. Wij adviseren u hiervoor contact op te nemen met Onbeperkt Daten op service@crsnv.co.uk

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Mempay

Ook een klacht indienen over Mempay?