Opgelost door Mempay: Abonnement opgezegd.

Beste Mijnheer/mevrouw.

Heb op 11-07-2015 een Proefabonnement genomen bij onbeperktdaten.nl. voor 30 dagen. Echter op 22-07-2015 heb ik dit per email opgezegd. Kreeg geen reactie van hun,wel een rekening zou een jaarcontract afgesloten hebben. Dit stond toen niet in de voorwaarden. OP 10-08-2015,en 28-09-2015 weer een email gestuurd. Totaal geen reactie ontvangen van hun. Op 27-10-2015 kreeg ik via mijn Curator/Bewindvoorder weer een rekening binnen. Al mijn rek. zijn geblokkeerd door de bank dit vanwege de WSNP waar ik sinds 09-09-2015 in zit.Het ging om een proef abonnement van 30 dagen . Heb deze weer opgezegd na 10 dagen. De site niet meer gebruikt na 22-07-2015 Op emails die ik stuur wordt niet gereageerd. Omdat ik in de WSNP zit kan ik niets betalen,al zou ik dat willen. Als ik dit had geweten had ik dit nooit gedaan,gezien mijn situatie.
Graag verneem ik van U hoe een en ander opgelost kan worden.

Met vr.gr. Willem Hogema

Graag wil ik een bevestiging dat ik van het contract af ben. Daar ik deze niet kan betalen .

Mempay
    Beste Willem Hogema,

Mempay stuurt namens Onbeperktdaten.nl alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Onbeperktdaten.nl met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Mempay
    flyingDutchman
    Bedankt voor het doorsturen,ik neem aan dat de incasso is gestaakt tot U antwoord heeft gehad van onbeperktdaten.nl

Met vriendelijke groeten Willem Hogema.
    flyingDutchman
    Hierbij stuur ik u een email die ik op 31-10-2015 heb ontvangen van onbeperktdaten. hierbij is de zaak naar volle tevredenheid opgelost. Geachte heer Hogema,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw lidmaatschap is opgeheven en de openstaande facturen zullen worden gecrediteerd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

OnbeperktDaten.nl – Support

Graag hoor ik van U mempay ook een reactie dat U dit ontvangen heeft.

met v.gr. Willem H.
    Mempay
    Beste Willem H.

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onbeperkt Daten heeft uw abonnement beëindigd en de openstaande vordering gecrediteerd.

Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
    flyingDutchman
    Door tussen komst van Klachtenkompas,heb ik eindelijk contact gekregen met onbeperktdaten en mempay. Verder is de klacht snel en goed afgehandeld waar voor dank.

Willem Hogema

flyingDutchman

Ook een klacht indienen over Mempay?