Klacht Mempay: Account opzeggen / rekeningen achteraf

Stefan1984

ik had van de week een account aan gemaakt op de site Onbeperktdaten.nl , maar was er al snel achter dat het niks voor mij was .op de site kon ik mijn account niet zelf verwijderen dus heb ik er een mailtje tegen aan gegooid.ik heb toen een mailtje terug gekregen waarin staat dat mijn abonnement per direct is beëindigd en daarnaast mijn is profiel verwijderd. ( Stefan1984)Hoe kan het dan dat ik nog steeds op de site kan komen via mijn profiel ? en dat ik ook nog steeds berichtjes krijg ?
ik heb duidelijk aangegeven dat de site niks voor mij is en wil dus ook geen berichtjes meer ontvangen daar komt bij dat ik bijtijds heb opgezegd en heb uiteraard geen zin in rekeningen achteraf , wand daar ga ik niet voor betalen een account bij hun aanmaken is heel makkelijk . maar een stuk lastiger om er weer van af te komen als het je niet bevalt.nouw heb ik op internet meer klachten gelezen van mensen die achteraf dure rekeningen kregen.hier pas ik voor. ik zag dat de betalingen via mempay gaan

ik wil van mijn account af zonder latere rekeningen .
ik had een proefabonnement van 30 dagen , maar zal al gelijk na het maken van mij account dat het niks voor mij is . account laten verwijderen maar ik zie nu dat mij profiel gewoon actief blijft . straks ben ik over die 30 dagen heen en krijg ik ongewensde rekeningen . maar nu krijg ik via : Consumer Recreation Services N.V die schijnbaar dingen voor de site regelen GEEN reacties meer .
daaruit blijkt dat het een grote oplichting is

Beste Stefan Guichelaar,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 39,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit
    abonnement.

Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de
    overeenkomst die u met OD bent aangegaan.

Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Onbeperkt Daten via support@onbeperktdaten.nl

Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij OD aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen.
    U kunt een mail versturen aan info@mempay.com

Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Onbeperkt Daten.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Stefan1984
    bij deze heb ik mijn mailtje van 30 januari door gestuurd .
    goede middag .

zoals u ziet heb ik een bevestiging gekregen ( en naar jullie doorgestuurd ) dat mijn lidmaatschaap en account verwijderd beëindigd zou zijn
    dat bleek dus niet waar , zelfs na verschillende mailtjes kreeg ik geen antwoord .

ik hoop dat het nu WEL geregeld is ????

M.v.g Stefan Guichelaar
    Beste Stefan Guichelaar,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onbeperkt Daten heeft zoals in de mail is vermeld, uw abonnement op 28 januari beëindigd en daarmee is alles afgehandeld.

Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

Stefan1984
    als alles echt is afgehandeld.Hoe kan het dan dat ik nog Steeds in kan loggen via mijn account en ook nog steeds berichten krijg in mijn mailbox( ik kijk natuurlijk steeds of ik nog in kan loggen )dus blijkbaar is mijn proeflidmaatschap NIET beëindigd !ik zie er dus straks van komen dat ik door mijn 30 dagen proeflidmaatschap heen ben en straks dure rekeningen krijg !het is toch niet normaal dat ik een paar dagen bezig ben om een proefaccount te laten beëindigen !ik ga rekeningen NIET Betalen
    Beste Stefan Guichelaar,

Wat u dient te begrijpen: Mempay B.V. zorgt alleen voor de facturatie. Wij hebben geen invloed op uw account van Onbeperkt Daten en of u nog in kan loggen. Wij zien dat u uw abonnement is beëindigd en er geen verdere incasso's plaats zullen vinden.
    Vragen betreffende uw account dient bij Onbeperkt Daten neer te leggen. Reageer daarom op het bericht van Suzanne Hofmans in plaats van Mempay B.V. berichten te sturen via het Klachtenkompas waar wij u niet bij kunnen helpen.
    Nogmaals, uw abonnement is beëindigd.

Wij zijn van mening u voldoende te hebben geïnformeerd, op verdere berichten met dezelfde inhoud zullen wij daarom niet reageren.

Stefan1984
    Oke duidelijk ! ik heb Suzanne Hofmans meerdere mailtjes gestuurd maar zonder reactie helaas .
    dus gaat het niet via die weg dan maar via deze .
    als jullie beweren dat mij abonnement is beëindigd zal dat wel zo zijn. Mocht ik toch rekeningen krijgen betaal ik ze niet !!!!
    in ieder geval bedankt voor de moeite

Groetjes Stefan

Ook een klacht indienen over Mempay?