Opgelost door Mempay: Afschrijving onbeperkt daten

Jan

Ik heb me eind juli ingeschreven op onbeperktdaten.nl met een proefabonnement van één maand. Ik heb mijn inschrijving al snel beëindigd en mijn account afgesloten.
Dit alles ruim voor de "automatische verlenging" Nu constateer ik dat er de 3-9 een bedrag van €39,95 afgeschreven is door Mempay in opdracht van onbeperktdaten.nl

Ik verlang van u dat u deze incasso stop zet (de incasso is door mij teruggedraaid) en de opdrachtgevende partij informeert over bovengenoemde opzegging.

Stoppen met de afschrijvingen

Mempay
    Beste J. de Groot,

Mempay stuurt namens Onbeperktdaten.nl alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Onbeperktdaten.nl met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Mempay
    Mempay
    Beste heer J. Groot,

Mempay kan u het volgende melden.
    Uw abonnement hebben we beeindigd en er staat geen factuur meer te voldoen.
    We hopen u zo naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

Vriendelijke groet,

Klantenservice Mempay
    Jan
    Perfect afgehandeld. Ik ben super tevreden en zal een donatie doen!

Ook een klacht indienen over Mempay?