Opgelost door Mempay: Door eenmalige betaling van € 7,95 ben je zogenaamd akkoord gegaan vor een jaarcontract a € 50,- per maand

Ron

Ook ik heb blijkbaar op enig moment uit nieuwsgierigheid € 7,95 overgemaakt en wordt geconfronteerd met deze digi-gangsters.
Feit is dat zonder hun site te gebruiken blijkbaar een contract is ontstaan door de eenmalige betaling. Daarna werd ook ik geconfronteerd met een automatische incasso van € 49,95 zijnde de maandbijdrage. Heb dit direct gestorneerd en de incassant op de zwarte lijst gezet. Daarna is CIB in beeld gekomen met allerlei aanmaningen en dreigementen. Blijkbaar geneerd een partij als CIB zich niet zich voor deze club in te spannen. Wellicht zijn zij zelf onderdeel van het geheel.

Aangezien partijen (zowel CRS als CIB) mij aanschrijven met Tom (wel aangevuld met mijn correcte initialen en achternaam + adres + bankrekening nummer) en ik hu handelwijze dermate fout acht dat ze kansloos zijn, heb ik alle berichten tot op heden genegeerd en weggegooid. Gisteren kreeg ik hierop van CIB bericht dat ik nu € 90,21 moet betalen omdat er anders een dagvaarding volgt.

Ik ben feitelijk niet geïnteresseerd in deze site. Ben gelokt met de eenmalige betaling waaraan zij een langdurig contract verbinden waartoe ik mij absoluut niet verplicht voel.

Ik wens stopzetting van hun oneigenlijke acties om mij geld af te troggelen.

Beste heer Esser,

Zojuist hebben we u telefonisch benaderd. Een en ander is met u besproken en uiteen gezet.

Mempay stuurt voor FB de facturen maar heeft niet de bevoegdheid om abonnementen te beëindigen of facturen te crediteren.

Uit uw klacht maken we op dat u diverse berichten heeft gestuurd aan FB maar niet het gewenste antwoord heeft gekregen.
    Wij zullen uw klacht doorsturen en wachten het antwoord af.
    Binnen vijf dagen zullen we u van een afhandelingsvoorstel doen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ron
    Ik was verrast door de snelheid en professionaliteit waarmee vanmiddag een telefonische reactie kwam van CIB/mempay. Er is een duidelijke afspraak gemaakt over de door hen te nemen actie en ik ben zeer benieuwd naar de uitkomst.
    Hartelijk dank meneer Esser, u hoort van Mempay
    Beste heer Esser,

Tot ons genoegen kunnen wij u het volgende mededelen.

Het abonnement hebben we mogen beëindigen en de facturen zijn gecrediteerd.
    Aan het CIB hebben we doorgeven dat het dossier gesloten moet worden.
    We hopen u zo naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

Ron
    Dat het abonnement is teruggedraaid en de snelheid waarmee dit is uitgevoerd stemt mij tot grote tevredenheid en overstijgt absoluut mijn verwachting.
    CIB/mempay werkt met zeer professionele en klantgerichte medewerkers en heeft deze klacht razendsnel verholpen, waarvoor dank.

Ron

Ook een klacht indienen over Mempay?