Klacht Mempay: Er is € 69.95 van mijn rekening gehaald voor Hotel Piccolo zonder dat ik daar opdracht of toestemming voor heb gegeven.

rigtering

Op 14 december is zonder toestemming of opdracht € 69,95 van mijn rekening gehaald via incasso, voor Hotel Piccolo. Ik weet daar niets van en ken Mempay ook niet. Ik heb niets van hen ontvangen en wens dat ook niet te ontvangen.
Ik heb het bedrag gestorneerd en wens hier ook geen rekening van te ontvangen.

Ik wens dat het bedrijf mij geen rekeningen meer stuurt of geld van de rekening afhaalt. Als er op de een of andere manier iets lijkt te zijn afgesproken dan wens ik dat dit ongedaan wordt gemaakt: ik wil geen afspraken met Mempay of Hotel Piccolo

Mempay
    Beste A.J.M Rigtering-Chardon,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Mempay B.V. is een facturatiebedrijf en zorgt voor een tijdige betaling tussen u en Piccolocard.
    Piccolocard is de leverancier wie opdracht geeft om het bedrag van uw rekening te incasseren.

U kunt Piccolocard bereiken op woensdag tot en met vrijdag van 12:00 tot 17:00 op nummer: +31 (0)70 – 3184252.
    Officiële feestdagen en in het weekend zijn zij gesloten.

Postadres Nederland:

Postadres België:
    HotelPiccolo
    Quellinstraat 49
    B-2018 Antwerpen

U kunt ook een mail sturen aan info@piccolocard.nl.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?