Klacht Mempay: factuur gekregen waar ik het niet mee eens ben

djanga

In oktober via de malil een aanbieding gekregen van Gymstudio om voor 1 euro 12 weken gebruik te mogen maken van hun aanbieding.
Nergens kunnen lezen dat dit een abonnement was dat ik binnen twee weken weer op moest zegeen,
Nu een faktuur gekregen voor de twaalf weken met inschrijfgeld totaal 76,80.
Na een klacht kreeg ik plots een mail waarin wel duidelijk de voorwaarden stonden, toen kon het opeens wel.
Tevens heb ik mail gekregen dat ik in de twaalfweken iedere dag een mail zou krijgen van een persoonlijke coach, deze heb ik 7 keer gekregen in oktober en daarna niet meer.
Ik heb diverse mails gestuurd maar krijg alleen maar reactie terug van dan hebben wij je e-mail adres niet en je hebt de 1 euro betaald dat was de bevestigin.
Voor de aanmaning hebben ze wel mijn emailadres,

Het abonnement hebben ze al opgezegd maar de kosten van niet afgenomen diensten wil ik niet betalen.

Mempay
    Beste heer, mevrouw,Mempay stuurt voor Gym de facturen maar kan niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.
    Mempay is enkel verantwoordelijk voor de facturatie en financiële afwikkeling van uw aankoop. Voor inhoudelijke vragen en/of (leverings)voorwaarden m.b.t. het product verzoeken wij u om direct contact op te nemen met de leverancier van uw aankoop. We verzoeken u dan ook vriendelijk doch dringend om contact op te nemen met Gym via het volgende e-mailadres.support@gymstudio.nl
    Mempay
    O. Walraven

Ook een klacht indienen over Mempay?