Klacht Mempay: Factuur via incassoburo CIB van holiday@home

# 181984
Martin

Mijn vader waarvoor ik alles regel, omdat hij Parkison heeft en hierdoor veel zelf niet meer kan en voor anderen ook onverstaanbaar is heeft ook een aanmaning van Holidy@home.nl ontvangen.
Hij zou dit zelf via de computer hebben aangevraagd, maar omdat ik alles voor hem regel en weet dat hij amper weet hoe de computer aan moet.. Kan ik niet geloven dat hij dit gedaan heeft... Heb gebeld met het bedrijf en moest een mail sturen,, dit heb ik gedaan, maar als ik het zo lees dan zijn het malafide praktijken....
M

Kwijtschelding vd factuur... Deze is onrechtmatig tot stand gekomen

Beste Martine,

Vervelend om te horen dat uw vader een product heeft besteld bij Home@Holiday en hier graag van afziet.

Helaas kunnen/mogen wij niet zomaar de factuur kwijtschelden hiervoor adviseren wij contact op te nemen met Home@Holiday.

U kunt Home@Holiday bereiken per e-mail via info@homeatholiday.com of telefonisch via 085-7325691. De medewerkers van Home@Holiday staan klaar om uw vragen te beantwoorden

Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Home@Holiday.

Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

Klantenondersteuning Mempay
    Goedenavond,
    Dit zal ik nu doen, maar u kunt vast in uw dossier noteren dat mijn vader niet betaald.....
    Er is geen product besteld of dergelijke..

Mvg

Dus verdere actie kunt u uitlaten....
    Beste Martine De jong,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Als u na 5 werkdagen geen reactie heeft ontvangen op uw bericht vernemen wij dat graag.
    Wij zullen dan met een oplossing komen voor u.

Martin
    We zijn nu al weer een aantal dagen verder, heb 29 aug. een mail gestuurd naar info@homeatholiday.com en tot op heden geen enkele reactie van hun mogen terugontvangen.

Graag zie ik een gepaste oplossing tegemoet.
    Mvg
    martine de Jong
    Beste Martine de Jong,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Kunt u de e-mail welke anar Home@Holiday is verzonden naar ons doorsturen. De e-mail kunt u versturen naar info@mempay.com. Wij gaan contact opnemen met de leverancier voor u.

Martin
    de mail heb ik zojuist naar jullie doorgestuurd.

hoor graag van jullie
    Beste Martine De jong,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De e-mail is verzonden naar het incassobureau en niet naar de leverancier van de producten.

Wij adviseren u om naar hen een e-mail toe te sturen, als u na 5 werkdagen geen reactie heeft ontvangen vernemen wij dat graag.