Klacht Mempay: Factuur voor een zgn. gratis cruise"gewonnen"via European Lottery Club

Marietje

Daartoe overigens niet gemachtigde zoon (onder mijn bewind gesteld) heeft factuur van Mempay van 59,95 ontvangen voor een minicruise. Cruisebedrijf "Het Juiste Adres" is telefonisch niet bereikbaar - bandje loopt al meer dan 30 minuten). Site van hun klantenservice is algemene site van informatie van allerlei cruisebedrijven (klantenservice@nederland.nl: . Adres in Amsterdam is ook niet juist (Christofel - met een l - Planrijnpad 11, Amsterdam. Telefoonnummer in België: 003228083967.
Klacht is nu tegen Mempay die mij geen gelegenheid geeft de zaak uit te leggen, maar ook de werkwijze van European Lottery Club vind ik zeer bedenkelijk, maar die zal ik nog proberen telefonisch te bereiken.
Als dat niet lukt overweeg ik tegen hen ook een klacht.
Ik wil dat dit gedoe onmiddellijk ophoudt. Vrees dat mijn zoons adresgegevens op een dubieus bestand voorkomt , want hij heeft al meer van dit soort cold calls gehad.

Brief van Mempay dat er geen factuur open staat.

Mempay

Wij hebben afgelopen week telefonisch contact met mevrouw gezocht i.v.m haar klacht. Daar de klacht gericht is aan een ander bedrijf hebben wij haar vriendelijk verzocht deze klacht bij ons in te trekken.

Het Reisvoordeelvoucher team.
    Marietje
    Heb cruisebedrijf HetJuiste adres, The European Lottery en Mempay via een e-mail van een jurist laten weten dat er echt geen contract kan zijn tussen betrokken partijen en mijn zoon en dat voor mij daarmee de kous af is en er ook geen geld naar de European Lottery , noch Mempay zal gaan. Het Reisvoordeel voucher team heeft er blijkbaar niets mee te maken.
    Marietje

Ook een klacht indienen over Mempay?