Klacht Mempay: fbudy

Klachtnummer
# 147233
Gebruiker
vw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik zat te kijken online en kwam een site genaamd fbudy tegen.
had me aangemeld en had wat ik dacht een proef abbo afgesloten voor 1 maand en nu krijg ik iedere maand een afschrijving van 50 euro.

contact opgenomen met fbuddy en gevraagd of ze mij account willen verwijdern en gelijk aangegeven dat ik niet bereid ben om 50 euro per maand te betalen voor iets waar de profielen ook fictief zijn.


ik heb de bank het laten blokeren en wil geen verdere zaken meer hebben met fbuddy en mempay.

dit kunt u doorgeven aan uw klant fbuddy

De oplossing

dat fbuddy en mempay mij gewoon met rust laten en mijn account eindelijk willen verwijderen.

ik heb geen geld extra over per maand om dit soort geintje te kunnen betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Leo Merten,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Op basis van de gegevens welke u heeft ingevuld kunnen wij uw abonnement niet terugvinden, heeft u voor ons een factuurnummer?

    Wij willen u vragen 5 werkdagen op reactie van FuckBuddy te wachten, indien u na 5 werkdagen geen respons op uw mail heeft ontvangen vernemen wij het graag.

    U kunt op dat moment de mail vanuit uw verzonden items doorsturen aan info@mempay.com, wij kunnen u vervolgens helpen om FuckBuddy aan te geven op uw bericht te reageren.

    Mempay B.V. is een facturatiebedrijf en zorgt slechts voor een tijdige betaling tussen u en Fuck Buddy.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen