Opgelost door Mempay: Geen informatie ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 137021
Gebruiker
hpu
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben in oktober gebeld door dit bedrijf. Ik heb gezegd dat ik eerst de informatie wil lezen. Dat was geen probleem. Ik zou per mail info ontvangen en dan kon ik binnen 2 weken nog opzeggen. Tot op heden niets ontvangen. De twee weken zijn nu waarschijnlijk om en nu zie ik dat er € 49 dreigt te worden afgeschreven. Daar ga ik niet mee akkoord.
Volgens de incasso gaat het om: Reisvoordeel Voucher Factuur 12RVV73157, DOMREC04510331SEQ000087DAT20151105

De oplossing

Ik wil van het contract af.
Ben wel bereid te kijken naar de informatie om het te heroverwegen maar door ons bewust of onbewust geen informatie te sturen is het vertrouwen ver te zoeken.

4 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Sylvia IJff

    Mempay stuurt namens ReisVoordeelVoucher alleen de facturen.

    Wij hebben de factuur voor u gecrediteerd, als het automatisch incasso wordt uitgevoerd kunt u deze storneren.
    Na stronering is de factuur volledig gecrediteerd.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    hpu
    Datum
    Ik heb een nieuwe klacht aangemaakt op naam van ReisVoordeelVoucher. Dit bedrijf is niet bij ons bekend dus misschien kunt u, als aanvulling, hun contactgegevens doorgeven.
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Hans Post Uiterweer,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben de factuur al voor u beëindigd.
    Reisvoordeelvoucher is te bereiken via info@reisvoordeelvoucher.nl of 09000401494.

    Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
  4. Auteur
    hpu
    Datum
    Volgens mij is Mempay in feite de partij die de incasso's verzorgd voor het andere bedrijf. Reactie Mempay is prima, echter ik zie veel meer klachten over Mempay. Mempay zou er goed aan doen om haar partners en hu werkwijzen tegen het licht te houden, want hierdoor wordt de naam van Mempay ook slechter.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hpu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen