Klacht Mempay: gratis vliegticket !

MAGGERT

Ik had net twee tickets bij Easyjet gekocht, toen ik gebeld werd dat ik twee viegtickets binnen Europa gewonnen had , te gebruiken bij alle lowbudget maatschappijen. Dit alles vanwege het feit dat ik een prijs met een of andere enquete had gewonnen. Maar ik moest dan wel eenmalig 49,95 van mijn bank af laten schrijven. Ik geloofde er geen mallemoer van maar toch heb ik me laten overtuigen....binnen 14 dgn zou ik per post 2 tickets ontvangen. Het meisje ratelde ook nog dat verplichte eind berichtje over rechten etc. op, wat daardoor nog echt leek ook.
Tot nu toe niets ontvangen...heb nu opdracht gegeven aan mijn bank om het bedrag niet af te laten schrijven (waarvan een melding kwam ! )

STICHTING MEMPAY , hoop dAT DIT NIET NODIG IS , WANT IK HEB BETALING NU NET MIJN BANK OPDRACHT GEGEVEN OM DE OVERBOEKING TE WEIGEREN.

Mempay
    Beste Marijke Vonk,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdige betaling tussen u en de leverancier.

Wij vernemen graag het factuurnummer welke staat vermeld in de omschrijving van de automatisch incasso.
    Wij hebben vervolgens de mogelijkheid u te informeren om welke leverancier het gaat en met wie u contact op kan nemen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Klantenservice Mempay B.V.
    MAGGERT
    Goedemorgen Mempay, hier zijn de factuurgegevens;
    Tegenrekening NL64 INGB 0006 4424 81
    Machtigingsnummer 20160203138
    Incassant ID NL72ZZZ593897020000
    Land Nederland
    infoReden Geweigerd door klant,
    Zie uw antwoord tegemoet en ik heb natuurlijk reuze spijt als het aanbod wel oprrecht gold....!
    Maggert
    Mempay
    Beste Marijke Vonk,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Mempay stuurt namens Reisvoordeel Voucher de facturen en verzorgt de automatisch incasso, maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

Wij raden u aan contact op te nemen met Reisvoordeel voucher via:
    09000401494 van maandag tot vrijdag van 10:00 tot 13:00 uur ( € 1,00 per gesprek + gebruikelijke belkosten)
    of info@reisvoordeelvoucher.nl

Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?