Klacht Mempay: Herinnering stornering

Ruud Hoks

Geachte mijnheer/mevrouw, ik heb op 3 Mei een email verzonden naar info@premiumkiosk.nl dat ik het niet eens ben met de incasso en dat ik mij nooit heb aangemeld voor een of andere dienst per telefoon en dat ik van hun een reactie verwacht en een bewijs van een eventuele telefonische aan melding, tevens heb ik hun gemeld dat de programma's RADAR/KASSA hiervan op de hoogte ga stellen. Ik van te voren al aangegeven bij de bank dat de incasso geweigerd moest worden, en hun rekening heb geblokkeerd. Zo is het gegaan en de incasso is inderdaad geweigerd. Vandaag dus de herinnering per email ontvangen, en zij dreigen nu met betaling binnen 14 dagen anders worden er 7,50 adm.kosten inrekening gebracht. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee?

Geen fakturen meer, ik heb nooit een incasso opdracht gegeven.

Mempay
    Beste Ruud Hoks,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij raden u aan bericht af te wachten van Premium Kiosk aangezien u gister een mail heeft gestuurd.

Mempay B.V. is een facturatiebedrijf en zorgt voor een tijdige betaling tussen u en PremiumKiosk.
    PremiumKiosk is de leverancier wie opdracht geeft om het bedrag van uw rekening te incasseren.

Mempay zet uw factuur twee weken in de wacht zodat u de tijd heeft om bericht af te wachten en de klacht in behandeling te laten nemen bij PremiumKiosk.

Team Mempay
    Ruud Hoks
    Kunt u mij aangeven, sturen jullie het door naar Premiumkiosk of moet ik dat zelf doen? Alvast bedankt Ruud Hoks
    Mempay
    Beste Ruud Hoks,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heeft u inmiddels al contact gehad met PremiumKiosk?

Zo niet, dan kunt u uw bericht doorsturen naar info@mempay.com en dan sturen wij dit door naar PremiumKiosk.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Mempay

Ook een klacht indienen over Mempay?