Klacht Mempay: ik heb me zelf niet in geschrijfen

marco9444

ik heb brief gehad van ik 64.95 moet betalen heb netjes gedaan maar ik kom er achter dat iemand mij heb in geschrijfen met een dating site ik wil graag dat aboment word verwijder factuurnummer 13sammm15174443! ik hoop dat snel gebeurt ik ga dinsdag weer varen ik heb al veel stres en wil dit niet bij hebben waar ik niet gebruikt groetjes marco

Mempay
    Beste Marco van der kruit,

Uit onze gegevens blijkt dat u met CRS een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 49.95 van uw rekening wordt afgeschreven.

U bent met inschrijving akkoord gegaan met de algemene voorwaarden van CRS alsmede met het feit dat de maandelijks verschuldigde bedragen door Mempay van uw rekening zouden worden afgeschreven.

Volgens artikel 6.2 volgens de algemene voorwaarden gaat u akkoord met de maandelijkse afschrijvingen.

6.2. Abonnementen. Bepaalde functionaliteiten van de Dienst kunnen alleen worden bezocht en/of gebruikt indien een u zich aanmeldt voor een Abonnement tegen een periodieke vergoeding. Het aanschaffen van een abonnement gebeurt via de pagina "Activeer uw lidmaatschap" waarop u expliciet aangeeft akkoord te gaan met aanvaarding van het abonnement en de bijbehorende kosten. Abonnementen worden rechtsgeldig bevestigd door middel van een digitale machtiging, welke via iDeal (Nederland) of Mr Cash (België) wordt bevestigd.

Mempay is enkel verantwoordelijk voor de financiële afhandelingen. Wanneer u uw abbonement wilt beëindigen verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met CRS via support@fuckbuddy.nl, support@crsnv.co.uk of het contact formulier via de website.
    www.fuckbuddy.nl

Wanneer u er niet in slaagt contact met FBuddy te komen horen wij dit graag.

Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest,
    Klantenservice Mempay B.V.
    marco9444
    ik heb al contact met support@crsnv.co.uk niet van suppor@fuckbuddy .nl de rekken waar jullie eraf halen bestaat niet meer
    Mempay
    Beste Marco van der kruit,

Wanneer u reeds contact heeft met support@crsnv.co.uk, raden wij u aan het verder met hun af te handelen.

Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?