Opgelost door Mempay: Ik krijg een aanmaning omdat ik mijn gestorte geld € 39,95 terug heb laten storten door de bank

Gina Touw

Stichting Mempay heeft € 39,95 van mijn rekening genomen.
Ik heb optijd mijn vouchers teruggestuurd omdat dit al de 2e lading vouchers betreft en ik er alleen één lading nodig heb. Fakt. 12RVV97149, dus machtiging 20150416080 heb ik ingetrokken door de vouchers optijd terug te sturen. Mijn bank heeft dit bedrag dan ook teruggestort. Nu krijg ik een aanmaning van € 7,-- wat in de loop van de tijd op kan lopen. Hier ga ik dus niet mee accoord! Kunt u mij helpen??

Ik wil geen aanmaningen meer ontvangen omdat ik het bedrag ad € 39,95 terug heb laten halen door mijn bank. Ook wil ik een bevestiging dat ik van de laatste contract af ben.

Mempay
    Beste mevrouw,We hebben uw klacht doorgezonden aan Reisvoordeelvoucher met het verzoek de factuur te mogen crediteren.
    U dient zelf contact op te nemen om uw mogelijke overeenkomst te beëindigen.
    Vriendelijke groet,
    Mempay klantenservice
    Gina Touw
    Sorry, ik had mijn klacht moeten indienen bij Reisvoordeel Voucher. Mempay had alleen de opdracht dit bedrag van mijn rek af te halen.

Gina Touw

Ook een klacht indienen over Mempay?