Klacht Mempay: Incasso mempay/newmatch

Klachtnummer
# 131586
Gebruiker
Ans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste heer, mevrouw,

Van mijn schoonmoeder haar bankrekening is €23,50 afgeschreven. door Mempay. We weten niet waarom, en willen dit graag annuleren en stopzetten. Zijzelf kan dit gezien haar psychiatrische toestand en dementie niet, en kan ons ook niet vertellen wat dit is. Wij zijn gemachtigd voor haar bankzaken, we kunnen de incasso's blokkeren maar willen moeder graag als klant uit het systeem van Mempay/newmatch halen.

De oplossing

Graag als klant uit het systeem van Mempay/newmatch halen, geld terugstorten (23,50) en incasso's stoppen.

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Tjitske Gijzen,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uit onze gegevens blijkt dat uw schoonmoeder met New Match een overeenkomst is aangegaan op basis van een maandelijkse afschrijving van een bedrag van €23,50.
    Mempay is een facturatiebedrijf, wij zorgen slechts voor tijdig en correct betalingsverkeer tussen u en New Match.

    Wij vragen u zich rechtstreeks te richten tot hen via:
    info@newmatch.nl

    Wij vragen u reactie af te wachten van hun klantenservice.

    Indien u over twee werkdagen nog geen reactie heeft ontvangen, vragen wij u de reeds verzonden mail door te sturen aan onze klantenservice: info@mempay.com

    Wij hebben vervolgens de mogelijkheid uw mail door te zetten aan New Match, met de vraag hier met klem op te reageren.

    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mempay Klantenservice B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen