Opgelost door Mempay: Incasso zonder getekende overeenstemming en levering product

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 250962
Gebruiker
Stw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen geleverde voucher informatie pakket ontvangen en ook niets getekend retour verzonden aan premiumkiosk.
Wel incasso bi
Mempay gehad a €75 en deze terug geboekt.
Mail gehad van Mempay en premiumkiosk deze beantwoord maar geen reactie of contact hier na gekregen.

De oplossing

Ze hebben niets getekend van mijn ontvangen
En ze hebben niet geleverd dus geen overeenkomst getekend van mij
Ontvangen en geen product of dienst van hun ontvangen dus geen recht oo incasso van €75.
En helemaal al geen incasso mailtjes dan sturen en dreigen met meer kosten of tot betaling over gaan.

Oplossing excuses per mail of schriftelijk en sluiting van deze misstap!

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag Sme Te Wierkk,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Mempay B.V. is een facturatiebedrijf en zorgt voor een tijdige betaling tussen u en PremiumKiosk.
    PremiumKiosk is de leverancier wie opdracht geeft om het bedrag van uw rekening te incasseren.

    U kunt PremiumKiosk bereiken op woensdag tot en met vrijdag van 12:00 tot 17:00 op nummer: +31 (0)70 – 3184214 of via info@premiumkiosk.nl.
    Officiële feestdagen en in het weekend zijn zij gesloten.

    Postadres Nederland:
    PremiumKiosk
    Postbus 18563
    2502 EN Den Haag

    Postadres België:
    PremiumKiosk
    Quellinstraat 49
    B-2018 Antwerpen

    U kunt ook via onderstaande linke een vraag stellen aan PremiumKiosk.
    http://www.premiumkiosk.nl/contact

    Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Mempay

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Premium kiosk heeft credit gemaakt en dossier gesloten. Dit na telefonisch contact 22-12
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen