Klacht Mempay: incasso

Klachtnummer
# 123260
Gebruiker
ineke1962
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een telefoontje van een 'super' aanbieding, waarin we een hotel cheque zouden aanschaffen en een reis zouden krijgen, zou ik alle informatie krijgen via email. Dan zou ik nog eens rustig alles door kunnen nemen en er binnen 14 dagen van af kunnen zien. Nooit meer wat van gehoord, tot ik ineens zie dat er 49.95 van mijn rekening is gehaald door de stichting Mempay. Ik heb het bedrag gestorneerd, ik wil niets meer van dit bedrijf en ken dit bedrijf ook niet. De naam van het bedrijf hebben ze ook niet vermeld in het gesprek.

De oplossing

Ik wil niets meer horen of zien van dit louche bedrijf

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste mevrouw Kroon-Edig,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Zojuist hebben we telefonisch contact met u gehad en het een en ander met u besproken.

    U geeft aan dat u geen Piccolokaart heeft ontvangen laat staan een 8 daagse vakantie en u heeft het gevoel dat u op zijn zachts gezegd niet netjes bent behandeld. Mempay zal Piccolo uw klacht sturen en hun verzoeken daarop te antwoorden.
    U hoort zo spoedig mogelijk van ons.

    Vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay
    O. Walraven

Ook een klacht indienen over Mempay?