Opgelost door Mempay: Klacht mempay

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 137989
Gebruiker
Breakie90
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over onbeperktdate.

Begin september heb ik mij aangemeld.bij.onbeperkt daten.
Ik heb 2 dagen na het aanmelden ook weer afgemeld. Heb zelfs via de site contact opgenomen en ze laten weten nadat mijn "proefperiode" afgelopen was ook niet meer wens om verder te ganlan, echter is dit niet het geval.

Heb ze ook nog een mail gestuurd via de support email.

Verder nog geen reactie terug gehad

De oplossing

Mijn automatisch incasso stopzetten en stoppen met zulke praktijken. Duidelijker alles in de kleine lettertjes zetten.

6 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Dion W,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 39,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit
    abonnement.

    Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de
    overeenkomst die u met OD bent aangegaan.

    Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Onbeperkt Daten via support@onbeperktdaten.nl

    Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij OD aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen.
    U kunt een mail versturen aan info@mempay.com

    Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Onbeperkt Daten.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
  2. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Dion W,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 39,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit
    abonnement.

    Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de
    overeenkomst die u met OD bent aangegaan.

    Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Onbeperkt Daten via support@onbeperktdaten.nl

    Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij OD aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen.
    U kunt een mail versturen aan info@mempay.com

    Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Onbeperkt Daten.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
  3. Auteur
    Breakie90
    Datum
    Ik heb toendertijd een maandabbonement betaald en er stond verder niks bij.
    Ik heb dus via de site een mail gestuurd naar Support en heb tot op heden nooit wat terug gekregen daarover. Dus dat bericht was dus via mijn account van daar.
  4. Auteur
    Breakie90
    Datum
    Ik heb dus email teruggekregen dat ze mijn jaarabonnement hebben gestopt.

    Ik heb op mijn bank nog nagekeken hoe zit met de automatische incasso, maar die staat nog aan.

    Hier heb ik ze een vervolg mail op gestuurd maar nog geen reactie op teruggekregen.
  5. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Dion W,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Het automatisch incasso staat inderdaad all gepland, deze kunnen wij niet annuleren aangezien deze al is aangeboden bij de bank.

    De factuur hebben wij al voor u gecrediteerd. Als het automatisch incasso wordt uitgevoerd, kunt u deze storneren/weigeren.
    Als u dat heeft gedaan is de factuur volledig gecrediteerd, zoals eerder aangegeven het abonnement is al voor u beëindigd.

    Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
  6. Auteur
    Breakie90
    Datum
    Ik ben blij met deze uitkomst!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Breakie90
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen