Klacht Mempay: krijg steeds rekeningen zonder dat ik iets met deze wil

Klachtnummer
# 151905
Gebruiker
mathieu1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

een keer bij fbuddy op de site geweest kost mij toen 7,95 euro daarna geprobeerd dit op te zeggen is niet mogelijk kkrijg steeds rekeningen en aanmaningen om 49.50 per maand te betalen ik wil en zal nooit iets met deze site te maken hebben

De oplossing

stoppen met sturen van rekeningen en aanmaningen

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Mathieu Raaijmakers,

    Uit onze gegevens blijkt dat u met CRS een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 49.95 van uw rekening wordt afgeschreven.

    U bent met inschrijving akkoord gegaan met de algemene voorwaarden van CRS alsmede met het feit dat de maandelijks verschuldigde bedragen door Mempay van uw rekening zouden worden afgeschreven.

    Volgens artikel 6.2 volgens de algemene voorwaarden gaat u akkoord met de maandelijkse afschrijvingen.

    6.2. Abonnementen. Bepaalde functionaliteiten van de Dienst kunnen alleen worden bezocht en/of gebruikt indien een u zich aanmeldt voor een Abonnement tegen een periodieke vergoeding. Het aanschaffen van een abonnement gebeurt via de pagina "Activeer uw lidmaatschap" waarop u expliciet aangeeft akkoord te gaan met aanvaarding van het abonnement en de bijbehorende kosten. Abonnementen worden rechtsgeldig bevestigd door middel van een digitale machtiging, welke via iDeal (Nederland) of Mr Cash (België) wordt bevestigd.

    Mempay is enkel verantwoordelijk voor de financiële afhandelingen. Wanneer u uw abbonement wilt beëindigen verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met CRS via support@fuckbuddy.nl, support@crsnv.co.uk of het contact formulier via de website.
    www.fuckbuddy.nl

    Wanneer u er niet in slaagt contact met FBuddy te komen horen wij dit graag.

    Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest,
    Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen