Klacht Mempay: Lidmaatschap "0nbeperktdaten" -

P. Plukaard

Ik kreeg van Consumer Recreation Services maandfactuur MM16176584 van 24/01/2016 voor een lidmaatschap "0nbeperktdaten" en een maandbedrag van € 49,95. Ik kan me absoluut niet herinneren dit lidmaatschap te hebben afgesloten, Ik wil het dan ook met onmiddellijke ingang opzeggen , indien de indruk zou bestaan dat dit lidmaatschap wel zou bestaan. Ook heb ik de indruk dat niet alle wettelijke voorschriften op dit terrein op de juiste wijze zijn gevolgd.
Een afschrijving door mijn bank t.g.v. de leverancier , zal ik door mijn bank terug laten storten.

Lidmaatschap, indien aanwezig bij leverancier, opzeggen en uiteraard geen kosten in rekening brengen.

Beste Peter Plukaard,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 39,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit
    abonnement.

U geeft aan reeds contact te hebben gezocht, wij ontvangen graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij OD aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen.

U kunt de mail versturen aan info@mempay.com

Mempay B.V. is een facturatiebedrijf en zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Onbeperkt Daten.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Klantenservice Mempay B.V.
    P. Plukaard
    Het bedrag voor mijn abonnement is inmiddels gewijzigd van € 49,95 (uw factuur van 31-01-2016) tot € 39,95 (zie uw reactie). Volgens u heb ik me voor dit abonnement aangemeld door een betaling hiervoor. Als facturatiebedrijf moet u weten wanneer deze betaling heeft plaatsgevonden? Gaarne z.s.m. uw opgave van datum of data van deze betalingen. Ik heb geen contact gezocht met uw opdrachtgever in Londen, omdat u voor mij het aanspreekpunt bent .
    Beste Peter Plukaard,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Als u geen reactie heeft ontvangen van de leverancier zien wij graag een e-mail tegemoet.

Deze kunt u sturen naar info@mempay.com, wij zullen dan contact met de leverancier opnemen voor u.

Klantenservice Mempay
    P. Plukaard
    U gaat inhoudelijk niet in op mijn klacht van 24-01-2016 en mijn beantwoording van 26-01-2016 op uw reactie. Wel vraagt u mij weer (maar nu aan uw adres en als herhaling van zetten) een mail te sturen met de inhoud van deze correspondentie. Verdere afhandeling van uw laatste reactie laat ik (indien noodzakelijk) aan de consumentenbond en in het uiterste geval aan mijn rechtsbijstandverzekering over. Ik hoop wel dat dit niet noodzakelijk zal zijn.
    Beste Peter Plukaard,

Het factuurnummer welke u vermeld, is een abonnement van Onbeperkt Daten welke op 31-01-2016 is aangemaakt.
    Gezien u geen correspondentie wilt doorsturen, hebben wij contact opgenomen en het abonnement is stopgezet door Onbeperkt Daten.

Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?