Klacht Mempay: Meedoen aan loterij via Newmatch?

Klachtnummer
# 156319
Gebruiker
Schapekop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik word op 22 februari 2016 telefonisch benaderd door een bemiddelingsbureau met de vraag waarom ik de rekening aan Newmatch nog niet heb voldaan. Ik heb gevraagd wat Newmatch is want ik weet totaal nergens vanaf.

Zij beweren dat ik sinds juni 2015 meedoet aan een "LOTERIJ" en dat ze de maandelijkse kosten niet van mijn rekening af kunnen halen. Het bedrag is volgens hun nu opgelopen tot 164,50 euro en als ik niet binnen 7 dagen betaal komt er 7,50 euro bij.

Nu lees ik overal dat dit oplichtingspraktijken zijn.

Wat kan ik hier tegen doen

De oplossing

Onmiddelijk stopzetten van betalingen en dreigmails e.d.

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Alex Hermsen,

    Hartelijk dank voor uw bericht.
    Wij verzorgen de facturatie niet meer voor New Match. Wij kunnen u helaas ook niet helpen aan de contactgegevens van New Match.
    Alle abonnementen welke via ons liepen zijn beëindigd en gecrediteerd.

    Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Mempay Klantenservice B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?