Opgelost door Mempay: Mempay doet niet wat wordt toegezegd

# 182018
Bertus

Heb een proef abonnement afgesloten voor onbeperkt daten. Nu heeft de Mempay Stichting 2 x een bedrag van € 49,95 geincasseerd. Omdat deze incasso,s onterecht zijn gedaan heb ik deze meteen gestorneerd. Nu sturen ze een aanmaning met daarin de dreiging van een deurwaarder. Het storneren van deze afschrijvingen is door terecht gedaan, omdat ik alleen een overeenkomst ben aangegaan voor 1 maand en geen dus geen doorlopende overeenkomst heb.
Antwoorden kunnen gestuurd worden naar b.wynne@chello.nl

Heb abonnement opgezegd zoals Mempay heeft gevraagd en als ik na 5 dagen nog geen reactie had gekregen uit de UK, zouden zij dit gaan regelen.

Resultaat Mempay regelt helemaal niets!!! en komt toezeggingen niet na

Wil dat Mempay incassobureau opdracht de vordering te vernietigen

Mempay
    Beste Bertus,

Zoals telefonisch met u besproken gaan wij even contact opnemen met Onbeperkt Daten om dit verder uit te zoeken.

Wanneer wij meer informatie hebben zullen wij u inlichten.

Team Mempay
    Mempay
    Beste Bertus,

Wij vinden het vervelend hoe de communicatie is verlopen, maar kunnen u het volgende melden:
    -Uw abonnement is beëindigd
    -De openstaande facturen zijn gecrediteerd en gesloten bij het incassobureau

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Mempay
    Bertus
    Jammer dat het zoveel tijd heeft gekost, maar oplossing is goed. Geef Mempay het advies hun klachten iets zorgvuldiger uit te zoeken