Klacht Mempay: Mempay dreigt met inzetten deurwaarder

Bertus

Heb een proef abonnement afgesloten voor onbeperkt daten. Nu heeft de Mempay Stichting 2 x een bedrag van € 49,95 geincasseerd. Omdat deze incasso,s onterecht zijn gedaan heb ik deze meteen gestorneerd. Nu sturen ze een aanmaning met daarin de dreiging van een deurwaarder. Het storneren van deze afschrijvingen is door terecht gedaan, omdat ik alleen een overeenkomst ben aangegaan voor 1 maand en geen dus geen doorlopende overeenkomst heb.
Antwoorden kunnen gestuurd worden naar b.wynne@chello.nl

Stopzetting incasso
Stopzetten versturen aanmaningen
Stopzetten dreigementen van tussenkomst deurwaarder

Mempay
    Geachte Bertus,

Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van €49,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit abonnement.

Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de overeenkomst die u met OD bent aangegaan.

Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Onbeperkt Daten via support@crsnv.co.uk.

Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij OD aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen. U kunt de mail versturen aan info@mempay.com

Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Onbeperkt Daten.

U zult dus van ons aanmaningen blijven ontvangen totdat deze facturen voldaan zijn.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Mempay
    Bertus
    Klacht is niet opgelost. Heb inmiddels een email verstuurd naar support@crsnv.co.uk. Heb daarin aangegeven dat het om een proefabonnenment gaat van 1 maand. Deze zaak ook aangemeld bij Rechtsbijstandsverzekering DAS Mijn gewenste oplossing blijft ongewijzigd

Mijn
    Mempay
    Beste Bertus,

Mocht je na vijf werkdagen nog geen response hebben gehad op deze email kunt u nogmaals contact met ons opnemen op info@mempay.com.

Wij zullen dan kijken of wij contact kunnen krijgen met Onbeperkt Daten.

Team Mempay
    Bertus
    OK wacht af en als er geen oplossing is neem ik weer contact op met U
    Bertus
    Mempay belooft er met 5 dagen op terug te komen, dit per email bevestigd en ook weer naar 6!!!! dagen. Reactie: nul!!!!!!!. Waardeloos bedrijf als je zo omgaat met de klachten maar had niet veel anders verwacht

Bertus

Ook een klacht indienen over Mempay?