Klacht Mempay: mempay en cib maken mij helemaal gek met hun spook facturen en frauduleuze zaakjes!!

jacky s

Geachte Heer,Mvr!!

Dat geachte en nette openen van mijn schrijven aan u begint nu aan mijn kant helemaal te verdwijnen, want ik word doodziek van jullie mailtjes,aanmaningen, mempay en PIM.

Nogmaals ik heb hier geen klo.. mee te maken, en als deze onzin nu niet kapt mogen jullie aan [naam verwijderd door moderator] vragen : [zin verwijderd door moderator]
Dat ben ik inderdaad op de foto ja , hoe ze aan mijn privé foto s komen, mogen ze gaan uitleggen voor de rechter,volgens mij valt dat stukje onder oplichting, valsheid in geschrifte en identiteitsfraude..!!!
Dan komen we op het punt stalken , en inbreuk maken op de privacy!!
En natuurlijk kan ik het stukje stress en mijn psychische problemen wat er door zijn ontstaan niet vergeten..
Ik ben echt helemaal klaar ermee en zal nu ook echt verdere stappen ondernemen,
mijn gezinsleven heeft hier last van ,en ik word er doodziek van...

Dus u kunt aan deze heer [naam verwijderd door moderator] zeggen : Dat het nu echt klaar is en hij zijn zaakjes maar eens ff bij elkaar gaat verzamelen [zin aangepast door moderator]
Ik ben volgens mij niet de enige die last heeft van mempay en [naam verwijderd door moderator]

Wij sommeren u het totaalbedrag ad.
€ 139,12 binnen vijf dagen na
heden over te maken op
[zie veld prive]
75 ten name van St. Derdengelden CIB te
Rotterdam, o.v.v. uw dossiernummer ......

Dat[ naam verwijderd door moderator] Mempay en centraal invorderingsbureau stoppen met die spook facturen,mailtjes,en aanmaningen!!!

ik heb hier niks mee te maken maar ga er zo wel mee te maken krijgen!!

Ook een klacht indienen over Mempay?