Klacht Mempay: mempay slimpatchfosmule

Kira

heb na de aan bieding na vijf dagen op gezegd per mail, nooit antwoord gehad. Na eerste zending gelijk weer gemaild, En weer geen antwoord, en gelijk om een adres gevraagd om ze terug te sturen. Pas toen ik een incasso kreeg zag ik een adres en heb ze aangetekend terug gestuurd, en een bericht naar het centraal invorderings bureau gebeld. En nou sturen ze op de 15 oktober weer een envelop met patch, heb ze weer aangetekend terug gesteurd. Op bellen kan niet want vind nergens een nummer.sl

Ik wil gewoon van ze af, want heb geen een pakketje gehouden.

Mempay
    Beste heer, mevrouw,Mempay stuurt voor Slimpatch de facturen maar kan niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.Voor inhoudelijke vragen en/of (leverings)voorwaarden m.b.t. het product verzoeken wij u om direct contact op te nemen met Slimpatch.Wij wachten bericht af van Slimpatch mocht de incasso onterecht zijn geweest.We verzoeken u dan ook vriendelijk contact op te nemen met Slimpatch via het volgende e-mailadres.klantenservice@slimpatchformule.nl
    Kira
    ik wil op het email adres reageren van mempay, maar het werkt niet. Heb een mail gesteurd maar kreeg het terug met antwoord adres onbekend.
    Mempay
    Beste Henny van der Waard,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij versturen facturatie vanaf een noreply e-mailadres, het kan daarom goed dat u standaard antwoord ontvangt als u hierop reageert.
    U kunt u mail versturen aan info@mempay.com.
    Wilt u daarin vermelden dat u graag reactie van Slimpatch ontvangt, dan zullen wij uw bericht doorzetten aan de leverancier.Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?