Klacht Mempay: Mijn geld niet terug gekregen

Klachtnummer
# 140359
Gebruiker
Deborah
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al een paar keer geprobeerd te bellen,
Maar ik krijg geen contact met iemand,
Dus nu probeer ik het via deze weg!
Ik heb een pakketje thuis gekregen met alle voucher en noem maar op.
Ik had alles netjes terug gestuurd omdat ik geen interesse had.
Toen is er alsnog €49,95 van mijn rekening afgehaald.
Ik heb vaak gebeld om dit op te lossen, maar nooit gebeurd dat ik geholpen werd.
Ik hoop dat ik netjes mijn centen terug krijg, net zoals jullie je spullen hebben gehad!
Afzender Deborah

De oplossing

Ik wil graag mijn €49,95 terug.
Ik heb niks gebruikt van jullie en alles terug gegeven.
Dus dat wil ik nu ook met mijn geld!!

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Deborah van Doorn,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Mempay is een facturatiebedrijf en zorgt voor de tijdige betaling van de facturen aan onze klanten.
    Wij vernemen graag uw factuurnummer, wij hebben vervolgens de mogelijkheid u te vertellen met wie u contact op kan nemen betreffende uw retourzending.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.


Ook een klacht indienen over Mempay?