Opgelost door Mempay: misleidend lidmaatschap fuckbuddy

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 135989
Gebruiker
jjmook
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik ben de dupe geworden van het jaarabonnement dat volgt na de afschrijving van 7,95. Ik heb mij niet binnen de 14 dagen afgemeld voor het abonnement omdat ik niet wist dat ik hiervoor toestemming zou geven.

Ik heb al aan het support team van fbuddy via een mail laten weten dat ik wens mijn profiel te verwijderen en mijn abonnement stop te zetten.

Graag wil ik een oplossing voordat er onterechte afschrijvingen plaatsvinden.

De oplossing

Graag zie ik dat Mempay dit soort onterechte facturen voor de internetsite fuckbuddy niet meer verstuurt

6 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste J.J. Mook,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uit onze gegevens blijkt dat u met Consumer Recreation Services (CRS) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 49,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van CRS heeft u gekozen voor dit
    abonnement.

    Wij ontvangen graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij CRS aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen.
    U kunt de mail verzenden aan info@mempay.com

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
  2. Auteur
    jjmook
    Datum
    De reactie op mijn klacht is een standaardreactie; de Mempay (ingehuurd door CRS) refereert aan de door CRS verstrekte gegevens. Dit biedt voor mij geen oplossing.
    Ik heb CRS aangegeven geen prijs te stellen op een lidmaatschap en dat ik dit binnen de reactietermijn via de FB website heb aangegeven. De energie waarmee CRS probeert aan te geven dat sprake zou zijn van een overeenkomst, moet toch een duidelijk signaal zijn in combinatie met het aantal klachten?
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste J.J. Mook,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Zoals eerder aangegeven ontvangen wij graag de e-mailberichten welke u naar CRS heeft verzonden. Wij zullen deze doorsturen naar de leverancier.

    Wij zullen u dan na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
  4. Auteur
    jjmook
    Datum
    Ik heb van mijn correspondentie met CRS de relevante e-mails toegezonden aan info@mempay.com onder vermelding van het Klachtnr #135989
  5. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste J.J. Mook,

    Hartelijk dank voor uw reactie en het verzenden van de correspondentie.

    Uw abonnement is beëindigd en de openstaande vorderingen zijn gecrediteerd.

    Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
  6. Auteur
    jjmook
    Datum
    Stichting Mempay heeft laten zien bereid te zijn een klacht inhoudelijk te beoordelen en zich niet automatisch te verschuilen achter haar opdrachtgever.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jjmook
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen