Opgelost door Mempay: Onbeperktdaten geeft geen antwoord

harry

KLACHT Heb nu meedere keren bij onbeperktdaten
Opgezegd en gevraagt waneer me laatste
Dag is maar krijg geen andwoord

Heb een tijd geleden 7,95 betaald. En opgezegd. Maar nu moet ik elke maand betalen omdat ze zeggen dat ik een jaar lidmaatschap heb
Mijn e-mailadres om in te loggen op onbeperktdaten.nl werkt niet omdat de site zegt dat het niet bestaat dus ik heb het een tijd geleden al op gezegd

Diverse mailtjes al gestuurd maar geen enkele reactie

Stopt met afschrijving van mijn rekening en wens er verder niets mee te maken te hebben

Harakd Mentzel,

Mempay stuurt namens Onbeperktdaten.nl alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Onbeperktdaten.nl met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Mempay
    harry
    Ik ben er niet mee eens dat er 39,95 wordt afgeboekt voor iets wat ik niet heb. Ik heb er geen account bij onbeperktdaten.nl
    Beste Harakd Mentzel,

We begrijpen dat u het er niet mee eens bent. We proberen u zo snel mogelijk een duidelijk antwoord te geven en het geheel voor u op te lossen.

Vriendelijke groet,

Klantensevice Mempay

harry
    Onbeperktdaten.nl heb ik al meerdere email geschreven. En daar blijft het stil. Geen enkele reactie
    Beste heer Mentzel,

Zojuist hebben we u aan de telefoon getroffen. Een en ander is met u besproken en opgelost.
    We hopen u zo naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

Vriendelijke groet,

Klantenservice Mempay
    harry
    Dank u voor de oplossing die besproken is met mij. Ik ben helemaal tevreden met de oplossing en dank voor de moeite die genomen is om mij telefonisch te benaderen hoe dit afgehandeld is. Dit is zeer positief!!

Ook een klacht indienen over Mempay?