Opgelost door Mempay: onbeperktdaten.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128987
Gebruiker
janlochem
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Onbeperktdaten.nl heeft mij een jaarcontract aangesmeerd.
Dit is een volledige nepsite
Na 7,95 euro had ik in een keer een maandbedrag van 39,95 per maand
Bij onbeperktdaten.nl contact gezocht, maar helemaal niks.
Volgens mij volledig nep

De oplossing

Graag wil ik dat mempay mij geen automatische incasso's meer stuurt.
Mijn eerste afrekening ook graag terugstuurt.
Hun zijn aan het werk die volledig nep zijn en nooit reageerd.en dus niet meer lastig gevallen wordt.
Hopelijk nemen hun zijn verantwoordelijkheid

6 reacties

  1. Auteur
    janlochem
    Datum
    Ik heb op 23-6 7,95 betaald.
    op 20-7 beb ik nog een mail dat ik me voor de zoveelste maal afmeld.
    Dus binnen een maand diverse keren afgemeld als abonnement
  2. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Jan Ligtenberg,

    Mempay stuurt namens Onbeperktdaten.nl alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

    Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Onbeperktdaten.nl met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Jan Ligtenberg,

    Mempay kan u het volgende melden.

    Uw abonnement is stopgezet en de factuur hebben we voor u gecrediteerd.
    We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  4. Auteur
    janlochem
    Datum
    Er is weer geld afgeschreven.
    Ik heb in de eerste maand verschillende mails gestuurd voor afmelding
    Dus is het contract ongeldig
    Heb ze nog in de mail staan als bewijs
    Graag alle geld ( 2 maandbedragen) terugstorten
  5. Auteur
    janlochem
    Datum
    Sorry voor de laatste reactie, heb ik verkeerd begrepen
    Uitstekend afgehandeld, een pluim
    Dank u
  6. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer Ligtenberg,

    Zojuist hebben we u gesproken aan de telefoon. Een en ander is aan u uitgelegd.
    Uw abonnement is afgemeld zoals eerder gemeld en de facturen aan onze kant gecrediteerd. U dient zelf bij de bank de bedragen te storneren.
    Daarmee is het geheel opgelost.

    We gaan er vanuit u zo naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.
    Vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay

Uiteindelijke oplossing

Auteur
janlochem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?