Klacht Mempay: ongevraagd abonnement op quizzut

Barbara

Net als de heer Dingste heb ik meegedaan aan wedstrijd van NS (win een jaar lang Vrij Reizen) en zit dus blijkbaar ook ongevraagd vast aan een abonnement op quizzut. Ook ik heb het abonnement stopgezet maar zou graag zien dat de automatische incasso van 19,99 niet wordt geïncasseerd. Mempay zou aan deze frauduleuze werkwijze van quizzzut niet moeten meewerken. IK heb geen toestemming gegeven voor automatische incasso en als dat wel het geval is, is dit onder valse voorwendselen door Quizzut gebeurd. Bovendien heb ik nooit verder wedstrijden ontvangen van Quizzut en dat zou het geval zijn als je deelnemer bent (in mijn geval gedwongen deelnemer). Graag uw reactie.
Hartelijke groet,
Barbara Luijken

Op 20 september gaat het bedrag van 19,99 automatisch afgeschreven worden door Mempay (in opdracht van Quizzut). Gaarne stopzetting automatische incasso waar ik geen toestemming voor gegeven heb.

Mempay
    Beste Barbara Luijken,

Mempay stuurt namens Quizzut alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Quizzut met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Mempay
    Mempay
    Beste Barbara Luijken,

Mempay kan u het volgende melden.

We hebben het abonnement stop gezet en de factuur gecrediteerd.
    Vertrouwend u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay

Ook een klacht indienen over Mempay?