Opgelost door Mempay: ongewenste afschrijving van nooit afgesloten abonnement onbeperkt daten

Marijn

Nooit geen abonnement aangevraagd laat staan afgesloten en aan niemand rekeningnummer opgegeven en toch 2 maanden afgeschreven. Twee termijnen laten terugboeken door bank en nu dreigbrief met incassokosten.
Ik eis dat dit ophoudt.

Stoppen met afschrijvingen en dreigbrieven door incassobureau..
Naam van bedrijf Consumer Recreation Services N.V. UK.
Factuurno.13ONDMM16177038

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt dat u met CRS een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 49.95 van uw rekening wordt afgeschreven.

U bent met inschrijving akkoord gegaan met de algemene voorwaarden van CRS alsmede met het feit dat de maandelijks verschuldigde bedragen door Mempay van uw rekening zouden worden afgeschreven.

Volgens artikel 6.2 volgens de algemene voorwaarden gaat u akkoord met de maandelijkse afschrijvingen.

6.2. Abonnementen. Bepaalde functionaliteiten van de Dienst kunnen alleen worden bezocht en/of gebruikt indien een u zich aanmeldt voor een Abonnement tegen een periodieke vergoeding. Het aanschaffen van een abonnement gebeurt via de pagina "Activeer uw lidmaatschap" waarop u expliciet aangeeft akkoord te gaan met aanvaarding van het abonnement en de bijbehorende kosten. Abonnementen worden rechtsgeldig bevestigd door middel van een digitale machtiging, welke via iDeal (Nederland) of Mr Cash (België) wordt bevestigd.

Mempay is enkel verantwoordelijk voor de financiële afhandelingen. Wanneer u uw abbonement wilt beëindigen verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met CRS via support@fuckbuddy.nl, support@crsnv.co.uk of het contact formulier via de website.
    www.fuckbuddy.nl

Wanneer u er niet in slaagt contact met FBuddy te komen horen wij dit graag.

Beste Marijn van Boekel,

Onze excuses voor het eerst gestuurde bericht, bij nader inzien blijkt uit onze gegevens blijkt dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van €49,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit abonnement.

Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de overeenkomst die u met OD bent aangegaan.

Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Onbeperkt Daten via support@crsnv.co.uk.

Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij OD aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen. U kunt de mail versturen aan info@mempay.com

Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Onbeperkt Daten.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Marijn
    Op advies van Mempay heb ik mail gestuurd met mijn bezwaar aan support@crsnv.co.uk en kopie van het mailtje, ook op hun verzoek, aan Mempay, zodat ze op de hoogte zijn en kunnen zien wat er ondernomen is. Dit is gebeurd op 20 april jl. en ik heb alvast een brief geschreven aan het incassoburo in Rotterdam wat mij zou gaan benaderen.

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat is uw e-mailadres waarmee u de mail heeft gestuurd?
    Hebben wij de mogelijkheid de mail terug te zoeken en vragen of Onbeperkt Daten op uw mail reageert.

Marijn
    Ik heb de mail verzonden met jamarijn@hotmail.com en heb u een kopie van mijn mail aan support @crsnv.co.uk ook gezonden.

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onbeperkt Daten heeft uw abonnement beëindigd en de openstaande vorderingen gecrediteerd.

Klantenservice Mempay B.V.

Netjes en binnen korte termijn ( 10 dagen) opgelost

Ook een klacht indienen over Mempay?