Klacht Mempay: ongewenste afschrijving

Klachtnummer
# 134362
Gebruiker
jaap1987
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er wordt maandelijks E23,50 ingehouden door Mempay voor een abonnement op New Match. Ik weet hier niets van en gebeld met Mempay die verwijzen naar een telefoonnummer waar niemand opneemt. Zowel schriftelijk als per mail opgezegd, geen reactie. Bedragen heb ik laten storneren en geblokkeerd. Nu krijg ik post van Mempay dat ik moet betalen.


factuur: 13YOUMM15161648

De oplossing

onmiddellijk beëindigen van automatisch incasso, mijn gegevens verwijderen en alle schade vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Jaap Volman,

    Mempay kan u het volgende melden.

    Uw abonnement is stopgezet en de factuur hebben we voor u gecrediteerd.

    We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen