Opgelost door Mempay: ONRECHTMATIG GELDEN VIA ZOGENAAMDE AUTOMATISCHE INCASSO VAN MIJN BANK TE INNEN TE WETEN EURO 99,95E WETEN PER 23 SEPTEMBER 2016

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 185966
Gebruiker
Robert923
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Geachte medewerkers van Klachtenkompas,
Wederom een bedrijf wat zich bezig houdt met frauduleuze handelingen te weten Stichting Mempay, onderdeel van Mempay B.V. gevestigd aan de Jan Leentvaarlaan 65-67 te 3065 DC Rotterdam, telefoon 0900-0400466.
Met verbijstering zag ik gisteravond via mijn online bankieren van de ING bank een bericht staan, dat er door de stichting Mempay een bedrag per automatische incasso zal worden geïnd ad. euro 99,95 van mijn bankrekening. Ik heb gelijk deze automatische incasso geweigerd, dat ten eerste ik nimmer ooit contact heb gehad met deze Mempay b.v. , ten tweede geen enkele overeenkomst welke door mij persoonlijk is ondertekend bestaat, nimmer een factuur heb ontvangen van deze stichting mempay en zeer zeker nimmer door mij persoonlijk een ondertekende toestemming werd verleend door ondergetekende aan deze stichting Mempay, daar ik deze stichting helemaal niet ken. Ik weiger een cent te betalen, zo niet dan Rechtsmaatregelen treffen via de DAS .

De oplossing

Verzoek om Klachtenkompas contact op te nemen met voornoemde stichting mempay en hun voorspiegelen, dat ze frauduleus bezig zijn, door deze walgelijke acties te ondernemen. Ze zijn nog strafbaar ook. Schriftelijke intrekking van hun voornemens tot illegale en frauduleuze poging tot het innen via een automatische machtiging. Ik heb met die fraudeurs geen overeenkomst , nimmer getekend. Ik ken ze nog niet eens, maar nu wel en het wordt hard nodig tijd, dat de Consumentenbond, cq. Klachtencommissie sancties gaat opleggen, jegens deze fraudeurs , vooral gericht op de oudere mens/senior.

10 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Robert Pentland,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Ouderenclub een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van €99.95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van Ouderenclub heeft u gekozen voor dit abonnement.

    Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de overeenkomst die u met Ouderenclub bent aangegaan.

    Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Ouderenclub via support@crsnv.co.uk.

    Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij Ouderenclub aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen. U kunt de mail versturen aan info@mempay.com

    Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Ouderenclub.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

    Met vriendelijke groet,
    Team Memapy
  2. Auteur
    Robert923
    Datum
    Aan: Mempay B.V.
    Uw informatie inzake het abonnement bij de ouderenclub deugt niet , alsmede het e-mail adres uit Engeland is incorrect.

    Voor de rest heb ik u per e-mail verder uitgebreid geïnformeerd.
    Ik zal u de e-mail van de systeembeheerder met dat Engelse e-mail adres wat niet klopt naar u toesturen, dan kunt u het met eigen ogen bekijken.
    R. Pentland.
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste R. Pentland,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben u een e-mail toegestuurd met daarin support@crsnv.co.uk als e-mailadres van de leverancier.
    Wij vernemen graag van u wat de reactie is van de leverancier, ontvangt u geen reactie dan zien wij graag de e-mail tegemoet.

    Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Mempay
  4. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste R. Pentland,

    Wij hebben u via de e-mail laten weten dat het abonnement is beeindigd en de openstaande vordering is geannuleerd door de leverancier.

    Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Mempay
  5. Auteur
    Robert923
    Datum
    Aan Mempay b.v. te Rotterdam.

    Zie u nu zelf wel en beseft u wel hoeveel ellende u mij heeft veroorzaakt, door uw door Mempay b.v. onheuse bejegeningen ??
    U zult nimmer toegeven, dat u fout zat, en de tegenpartij idem dito niet.
    Daar krijg je nog niet eens contact mee, als zogenaamde klant.
    Ik ben ooit ingeschreven als gratis lid en nimmer wat u al die tijd heeft beweerd en u heeft het nog steeds niet kunnen aantonen, wat ik u geschreven hebt, toon het maar, al die poespas.. R. Pentland.
  6. Auteur
    Robert923
    Datum
    Beste mensen , u bent gewaarschuwd door de handel en wandel van een frauduleus bureau genaam Mempay b.v. te Rotterdam. Kijkt u maar naar al die negatiev revieuws van Memapay bv. over hum manier van werken. Zelfs bij informatie bij de overheidsinstanties zoals A.F.M. , alsmede de Nederlandse Bank staan Mempay nog niet eens op hun lijst van eerlijk en oprechte bedrijven, als incasso bureau voor derden, gemeld. Dat zeg genoeg denk ik , met vriendelijke groeten en doe geen zaken met gratis.! R.P
  7. Auteur
    Robert923
    Datum
    Beste medestrijders tegen onrecht. Het bureau Mempay b.v. te Rotterdam, trachtte n.l. onder valse voorwendsels bij de ING bank, waar ik een bankrekening heb , via een zogenaamde automatische incasso om gelden te innen van mijn bankrekening voor die zogenaamde ouderen club, die echter al een tijdje niet meer bestaat. Die autorisatie heb ik nimmer met handtekening en dagtekening aan Mempay verleent. Ze liegen alles bij elkaar, om maar geld te innen via inferieure derden. Vinkjes mogen niet meer.
  8. Auteur
    Robert923
    Datum
    Beste mensen, u moet zich terdege voorstellen, dat sinds enige tijd door de E.U. zogenaamde vinkjes bij het aanvragen van een automatische incasso regeling verboden is. Mempay b.v. heeft daar maling aan. Maar het grote probleem ligt bij de banken, want die verifiëren niet meer naam en bankrekening nummer of dat klopt. Men gaat alleen af op bankrekening nrs. Hier moet de overheid eens eindelijk wat tegen ondernemen. Zodat incasso bureaus niet zomaar gelden via automatische incasso's kunnen innen
  9. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Robert Pentland,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij vinden het zeer vervelend dat u de oplossing welke is aangedragen door de leverancier niet als positief ervaart.

    Op het moment dat u de klacht op het Klachtenkompas heeft geplaatst hebben wij u zo goed mogelijk proberen te informeren wat wij hierin kunnen betekenen en op welke manier u contact kan opnemen met de leverancier.

    Nadat u contact heeft opgenomen met de leverancier is aangegeven dat het abonnement voor u is beeindigd en dat de openstaande vordering is geannuleerd.
    Dit hebben wij natuurlijk voor u nagekeken en direct via de e-mail gecommuniceerd dat alles beeindigd en geannuleerd is.

    Omdat u een klacht op het Klachtenkompas heeft geplaatst laten wij ook hier weten wat de afhandeling van de klacht is geweest en de klacht gesloten door middel van een afhandelvoorstel.

    Op het moment dat u de oplossing welke is aangedragen niet als positief ervaart vernemen wij dat graag, wij willen uw klacht naar behoren afhandelen. Wij zijn via e-mail info@mempay.com of telefonisch 0900-0400466 te bereiken, wij kunnen ook telefonisch contact met u opnemen als u dat prefereert.

    Wij vernemen graag als wij u nog van dienst kunnen zijn in deze.

    Met vriendelijke groet,
    Team Mempay
  10. Auteur
    Robert923
    Datum
    Okay, hierbij accepteer ik de intrekking van de vordering van Mempay b.v. te Rotterdam. Echter hun argumenten hadden mogelijk wat soepeler kunnen worden gesteld. Ik heb vele antwoorden op mijn vragen echter nimmer ontvangen, dat vind ik dus niet netjes. Voor de rest, ga ik nogmaals akkoord met de volledige intrekking van de vordering van de zogenaamde ouderenclub. Jammer , van al die tijdsverspilling om zaken aan de orde te brengen en dat men gewoon niet reageert op eenvoudige vragen..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert923
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het voornoemde abonnement is alsnog ingetrokken, doch men heeft wederom getracht, enkele weken later wederom een incasso te innen door diezelfde ouderenclub, die echter bestaat uit een seksueel gerelateerde website om sekspartners uit te wisselen. Incasso laten storneren en incassant geblokkeerd.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mempay?