Opgelost door Mempay: Onterecht abonnement Datingsite Fuckbuddy.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134756
Gebruiker
Daan
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste Mempay,
Vandaag heb ik me niets vermoedend ingeschreven op de Datingssite FuckBuddy.nl, het zou gratis zijn als gast. Echter viel er niets te doen op de site, maar kreeg ik wel een paar berichtjes van Dames en om die terug te kunnen schrijven hoefde ik alleen eenmalig 7,95 euro te betalen via iDeal. Nooit heb ik toestemming gegeven voor 12 maanden lang 49,95 euro p/maand als abonnement. Nu blijkt dat als de automatische incasso niet lukt voor dat eerste maandbedrag, en dat gaat niet lukken want ik heb er geen toestemming voor gegeven, dan krijg ik een incasso! Absurd natuurlijk!
Ik heb meteen een bericht gestuurd naar de klantenservice van FB dat ze me per direct moeten uitschrijven, dat zou moeten kunnen binnen 7 dagen volgens hun regels. Die 7,95 eu neem ik als verlies. Maar dat abonnement wil ik per direct opzeggen!
Kunnen jullie dat voor mij regelen?

Met vriendelijke groet,
[naam verwijderd] (gebruikersnaam: Bigfish)

De oplossing

Ik wil graag van dat contract af, het eerste inschrijfgeld van 7,95 EU hoef ik niet terug maar verder wil ik niets betalen.

Ik heb al zoveel mogelijk van mijn account verwijderd maar het lukt niet het account geheel te verwijderen, als dat zou lukken heel graag!

4 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste [Naam verwijderd], Hartelijk dank voor uw bericht. Uit onze gegevens blijkt dat u met Consumer Recreation Services (CRS) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 49,95 van uw rekening wordt afgeschreven. Bij inschrijving op de website van CRS heeft u gekozen voor dit abonnement. Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de overeenkomst die u met CRS bent aangegaan. Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met CRS via support@crsnv.co.uk Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij CRS aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen. U kunt de e-mail zenden naar info@mempay.com Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. In afwachting van uw reactie verblijven wij. Met vriendelijke groet, Klantenservice Mempay B.V.
  2. Auteur
    Daan
    Datum
    Beste MEMPAY, Dank voor de snelle reactie, ik heb inmiddels een mail verstuurd naar support@crsnv.co.uk Dit mailtje heb ik vanuit mijn sentbox naar jullie doorgestuurd naar info@mempay.com Inmiddels heb ik een mail ontvangen van jullie dat mijn verzoek in behandeling is genomen. Ik hoop spoedig op een antwoord inzake deze kwestie. Met vriendelijke groet, [Naam verwijderd]
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste [Naam verwijderd], Mempay kan u het volgende melden. Uw abonnement is stopgezet en de factuur hebben we voor u gecrediteerd. We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest. Vriendelijke groet, Klantenservice Mempay
  4. Auteur
    Daan
    Datum
    Ik ben blij dat het uiteindelijk zo is afgelopen. CRS scheert met zijn websites moedwillig langs de grenzen van de wet, maar heeft zich goed ingedekt met oa een goede klachtenafhandeling, chapeau! Bedankt in ieder geval voor de snelle en goede afhandeling!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen